Search this site
Embedded Files
JMA
  • WELKOM
  • INFO
    • UURROOSTER
    • WIE is WIE?
    • Onze geschiedenis
    • Sfeerbeelden
    • XYLO-TOOL
  • INSCHRIJVEN
  • QUIZ
    • QUIZ TEASER
  • CONTACT
  • VACATURES
  • WILFRIED JOOSEN
JMA
  • WELKOM
  • INFO
    • UURROOSTER
    • WIE is WIE?
    • Onze geschiedenis
    • Sfeerbeelden
    • XYLO-TOOL
  • INSCHRIJVEN
  • QUIZ
    • QUIZ TEASER
  • CONTACT
  • VACATURES
  • WILFRIED JOOSEN
  • More
    • WELKOM
    • INFO
      • UURROOSTER
      • WIE is WIE?
      • Onze geschiedenis
      • Sfeerbeelden
      • XYLO-TOOL
    • INSCHRIJVEN
    • QUIZ
      • QUIZ TEASER
    • CONTACT
    • VACATURES
    • WILFRIED JOOSEN

JMA Muzeland Testelt 

Inschrijven

U kan inschrijven via het formulier onderaan op deze pagina.

Als U liever bij de voorzitter gaat inschrijven, kan dat ook.


Hoe werkt het?

Hieronder vindt U onze regels, maar wij zijn soepel en kunnen de situatie bespreken.

  1. Tijdens het 1ste jaar schrijf je in voor groepsmusiceren (Orff). Tijdens deze lessen leren de kinderen spelenderwijs op praktische wijze de noten lezen en ontwikkelen ze hun eerste muzikale talenten. Vanaf de eerste les wordt er dus op instrumenten gespeeld!

  2. Vanaf het 2de jaar kan je starten met individuele instrumentlessen (20 minuten).

  3. Groepsmusiceren (Orff) is verplicht de eerste 3 jaren. Tijdens deze sessies ontwikkelen we immers de nodige talenten en inzichten om een instrument te bespelen.

  4. Individuele instrumentles volgen zonder deelname aan het groepsmusiceren is dus mogelijk vanaf het 4de jaar. We beschouwen dit als uitzonderlijk, want vinden dat groepsmusiceren op vele vlakken verrijkend is.

  5. Samenspel: op je instrument met enkele andere muzikanten samen musiceren: een fijne uitdaging. Hiervoor heb je al wat ervaring nodig. Bespreek dit met je monitor instrument.

  6. We doen er alles aan om onze sessies zo ontspannen mogelijk te maken. Er volgt geen examen, maar wel een leerlingenconcert, waarbij we hopen dat zoveel mogelijk muzikanten deelnemen. Individueel verplichten we niets.

2de instrument?

Als U wil inschrijven voor een 2de instrument voor eenzelfde kind, dient U eerst de voorzitter te contacteren.


UURROOSTER

Het 1ste jaar is zoals steeds op woensdagnamiddag om +-17:00. Voor meer details en andere jaren: zie ons uurrooster.


BIJDRAGEN

Hieronder vindt U de bijdragen per jaar.

In principe zijn er 30 lesmomenten; in de praktijk zijn het er meestal meer.

Korting:

  • 2 kinderen: -10% op de bijdrage van alle kinderen

  • 3 kinderen: -15% op de bijdrage van alle kinderen


Groepsmusiceren:

165 €


Individueel musiceren:

Als supplement bij groepsmusiceren: 164 € (246)

Enkel instrument zonder groepsmusiceren: 244 € (366)

2de instrument voor eenzelfde kind: 180 € (270)

Bijdragen geldig voor blokfluit, dwarsfluit, gitaar, piano, saxofoon en slagwerk. Voor andere instrumenten dient U ons te contacteren.


Als je extra gemotiveerd bent, kan een langere les nuttig zijn. De sessie duurt dan 30 ipv 20 minuten.

De bijdrage is dan 50% meer, zoals je tussen haakjes ziet.


Samenspel (met eigen solo-instrumenten)

30 minuten

Als supplement bij groepsmusiceren of instrument: 80 €

Indien enkel samenspel: 125 €


Werkmap Orff

Het eerst jaar krijg je de werkmap gratis. De volgende jaren wordt hiervoor +-8 euro gevraagd.


XYLO-TOOL

Met onze zelf ontwikkelde software "XYLO-TOOL" kan je thuis oefenen. Vrijblijvend en ook dit jaar gratis. Vraag ernaar bij de voorzitter.


Instrumenten

In principe zorgt ieder voor zijn eigen instrument. Doe dit in samenspraak met je monitor.

We kunnen vaak wel helpen met advies of soms iets uitlenen.


Mogelijk maakt de monitor kopies voor jou of spreekt de monitor met jou af iets aan te kopen; deze zaken regel je dan uiteraard persoonlijk.


Solidariteitsbijdrage

Als U de financiële mogelijkheden hebt, kan U onderaan op het formulier een extra gift onderschrijven.


Betalingsregeling

Omgekeerd kan het voor U misschien moeilijk zijn om alles (in één keer) te betalen. Dat is bespreekbaar.



Google Sites
Report abuse
Page details
Page updated
Google Sites
Report abuse